» Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Контрольна робота з теми "Поетичне бачення світу"
[ Викачати з сервера (14.4 Kb) ] | 22.03.2016, 20:50 |
Контрольна робота з теми «Поетичне бачення світу»
І варіант
- Своєрідність культури Японії полягає у її зв’язку з:
а) політикою; б) філософією та мистецтвом;
в) реальним життям.
- Хайку (хоку) складається з … рядків:
а) трьох; б) чотирьох; в) п’яти.
- Поетом «народним і великим» назвав Роберта Бернса:
а) Т. Шевченко; б) І. Франко; в) Л. Глібов.
- У поемі Г. Лонгфелло використовуються міфи:
а) англійців; б) американців;
в) північноамериканських індіанців.
- Дж. Родарі став всесвітньо відомим як:
а) поет; б) казкар; в) прозаїк.
- Автором рядка «Картинки – веселі, життя – суворе» є:
а) Мацуо Басьо; б) Р. Бернсу; в) Дж. Родарі
- Дайте визначення поняття «ліричний герой».
- Який художній прийом лежить в основі вірша Дж. Родарі «Листівки з видами міст»
- Визначте тему та ідею вірша Р. Бернса «Моє серце в верховині»
- Напишіть твір-мініатюру на тему «Мій улюблений поетичний твір»
Контрольна робота з теми «Поетичне бачення світу»
ІІ варіант
- Псевдонім Мацуо Басьо перекладається як:
а) банановий сік; б) бананове дерево;
в) бананове тістечко.
- Мацуо Басьо можна назвати:
а) поетом-філософом; б) поетом-сатириком;
в) поетом інтимної лірики.
- Рядок вірша «Моя мрія лине вгору навздогін вітрам» належить:
а) Мацуо Басьо; б) Р. Бернсу; в) Дж. Родарі
- Гітчі-Маніто з поеми Г. Логфелло «Пісня про Гайавату» -це…
а) великий дух; б) мисливець; в) верховний вождь.
- Дж. Родарі став всесвітньо відомим як:
а) поет; б) прозаїк; в) казкар.
- У своєму вірші Р. Бернс використав прийом:
а) епіфору; б) анафору; в) гіперболу.
- Дайте визначення поняття «ліричний герой».
- Який художній прийом лежить в основі вірша Дж. Родарі «Листівки з видами міст»
- Визначте тему та ідею вірша Р. Бернса «Моє серце в верховині»
- Напишіть твір-мініатюру на тему «Мій улюблений поетичний твір»
|
Категорія: Контрольні роботи | Додав: annet |
Переглядів: 3328 | Завантажень: 105 | Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
|