№ |
Дата |
Ко-
рек-
ція |
Зміст навчального матеріалу |
ТЛ
Теорія літератури |
ЛК
Література
і культура |
УС
Україна і світ |
ЕК
Елементи
компаративіс-
тики |
Примітки |
Людські стосунки |
33 |
|
|
А. П Чехов (1860-1904) - видатний російський письменник. Осуд безпринципності, підлабузництва в оповіданні А.Чехова «Хамелеон» |
Гумор, іронія, підтекст. |
|
А. П. Чехов і Україна. Літературні музеї А. П. Чехова в Україні. |
|
|
34 |
|
|
А. П. Чехов «Хамелеон». Роль художньої деталі. Підтекст. Символічність назви. |
художня деталь, |
|
|
|
|
35 |
|
|
А. П. Чехов «Товстий і тонкий». Діалог як основна форма розкриття сюжету. Майстерність письменника у змалюванні персонажів. Засудження приниження, чинопочитання, нещирості в оповіданні |
Гумор, іронія, художня деталь, підтекст. |
|
|
|
|
36 |
|
|
Джек Лондон (1876–1916). «Жага до життя». Проблеми життя і смерті, дружби й зрадництва у творі. Характеристика героїв твору. |
|
|
|
|
|
37 |
|
|
Джек Лондон «Жага до життя». Описи природи та їхня роль у тексті. Значення назви оповідання. |
|
Утілення сюжетів прочитаних творів у різних видах мистецтва. |
|
Твір О. Довженка «Воля до життя» |
|
38 |
|
|
Володимир Галактіонович Короленко — «людина з великим і сильним серцем». Україна в житті В.Короленка. (1853–1921). «Сліпий музикант». Історія створення, сюжет |
Повість, сюжет, композиція |
|
В. Г. Короленко і Україна.
Літературні музеї В. Г. Короленка в Україні. |
|
|
39 |
|
|
Пошук головним героєм свого місця в житті. |
|
|
|
|
|
40 |
|
|
Тема мистецтва у повісті В. Г. Короленка «Сліпий музикант» |
|
|
|
Зіставлення літературного творів з екранізацією, ілюстраціями. |
|
41 |
|
|
Петро Попельський та Евеліна. |
|
|
|
|
|
42 |
|
|
Образ Максима Яценка, твердість його переконань, увага й повага до інших |
|
|
|
|
|
43 |
|
|
Розвиток мовлення. Усний переказ епізодів із повісті |
|
|
|
|
|
44 |
|
|
Українська природа, народні образи й традиції у повісті. |
|
Утілення сюжетів прочитаних творів у різних видах мистецтва. |
|
|
|
45 |
|
|
Контрольна робота (твір-роздум за повістю В. Г. Короленка «Сліпий музикант») |
|
|
|
|
|
46 |
|
|
Позакласне читання. В. Г. Короленко «Діти підземелля» |
|
|
|
|
|
Поетичне бачення світу |
47 |
|
|
Мацуо Басьо (1644–1694). Хайку. Відображення японських уявлень про красу в поезії митця. Лаконізм форми та широта художнього змісту хайку.. |
Хайку(хоку) |
Початкові відомості про специфіку розуміння краси в різних культурах. |
|
|
|
48 |
|
|
Зображення станів природи в ліриці М. Басьо. Роль художньої деталі. Підтекст |
|
|
|
|
|
49 |
|
|
Роберт Бернс (1759-1796). «Моє серце в верховині…». Ідея любові до батьківщини у вірші Р. Бернса. Антитеза (рідний край – чужина). Елементи фольклору (традиційні образи, постійні епітети, повтори та ін.) |
|
|
|
Елементи фольклору і міфів у творах Р. Бернса |
|
50 |
|
|
Генрі Лонгфелло (1807–1882). «Пісня про Гайавату» (1 розділ за вибором учителя). Міфи північноамериканських індіанців та їхнє втілення в поемі «Пісня про Гайавату». Елементи фольклору у творі (пісні, казки, легенди та н..). |
|
|
|
Елементи фольклору і міфів у творі Г. Лонгфелло. |
|
51 |
|
|
Образ Гайавати. Ідеї миру, національного єднання, служіння народові. |
|
|
|
|
|
52 |
|
|
Джанні Родарі (1920–1980). «Листівки з видами міст». Широта світу та його сприйняття ліричним героєм вірша. Листівки як символ широти світу й прагнення до його відкриття.
(із резервних годин) |
|
|
|
|
|
53 |
|
|
Виразне читання віршів напам’ять |
|
|
Видатні українські перекладачі творів зарубіжних поетів. |
|
|
54 |
|
|
Контрольна робота за вивченими поетичними творами |
|
|
|
|
|
Образ майбутнього в літературі |
55 |
|
|
Рей Дуглас Бредбері (1920–2012). «Усмішка». Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні «Усмішка». Образ Тома, його динаміка. |
Конфлікт. Поглиблення поняття про фантастику |
Л.да Вінчі «Джоконда» |
Українські письменники-фантасти, їхні твори для дітей.
|
|
|
56 |
|
|
Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору. |
|
|
|
|
|
57 |
|
|
Розвиток мовлення. Твір-роздум за оповіданням Р. Д. Бредбері «Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору» |
|
|
|
|
|
58 |
|
|
Роберт Шеклі (1928–2005). «Запах думок». Утвердження сили людської думки у творі. Духовне й фізичне випробування Кліві. |
|
|
|
|
|
59 |
|
|
Роздуми автора про майбутнє людини та людства. Гуманістичний зміст оповідання – віра в перемогу людського розуму. |
|
Образ майбутнього у творах сучасного мистецтва (живопис, кіно, музика та ін.). |
|
Том і Кліві: схожість і відмінності. Образи майбутнього в літературі та інших видах мистецтва. |
|
60 |
|
|
Позакласне читання. О. Бєляєв «Людина-амфібія» |
|
|
|
|
|
Сучасна література |
61 |
|
|
Астрід Анна Емілія Ліндґрен (1907–2002). «Міо, мій Міо». Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах. |
Поглиблення понять про повість (психологічна повість, повість-казка), роман (фантастичний роман). |
|
|
Твори сучасних письменників для дітей і про дітей. |
|
62 |
|
|
Моральні цінності у творчості А. Ліндгрен. |
|
|
|
|
|
63 |
|
|
Образи головних героїв. Перемога добра над злом. |
|
|
|
|
|
64 |
|
|
Крістіне Нестлінґер (нар. 1936). «Конрад, або Дитина з бляшанки».. Історія створення, сюжет. |
|
|
|
|
|
65 |
|
|
Незвичайність образу Конрада, риси його характеру |
|
|
|
|
|
66 |
|
|
Конрад і його становлення у світі. |
|
Фентезі в різних видах мистецтва (література, кіно, живопис та ін.). |
|
Утілення творів сучасної літератури у кіно, ілюстраціях та ін. |
|
67 |
|
|
Контрольна робота (різнорівневі завдання) за темами «Образ майбутнього в літературі» та «Сучасна література» |
|
|
|
|
|
68 |
|
|
Узагальнення та систематизація навчального матеріалу |
|
|
|
|
|
69 |
|
|
Літературна гра за вивченими творами |
|
|
|
|
|
70 |
|
|
Ознайомлення зі списком літератури на 7 клас. |
|
|
|
|
|