Slovesnik
Середа, 08.01.2025, 11:52
» Меню сайту
» Категорії розділу
Мої файли [8]
Для учнів [8]
Контрольні роботи [18]
Презентації [11]
Конспекти уроків [13]
Позакласна робота [3]
Календарне планування [13]
Мої кросворди [17]
Нормативні документи [1]
Інформація для батьків [0]
Виховні заходи [0]
Мої кроссенси [4]
» Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 75
» Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Календарно-тематичне планування. Зар. літ. 6 клас (за новою програмою)
[ Викачати з сервера (52.1 Kb) ]29.12.2015, 06:59
Контрольні роботи –  3
Розвиток мовлення – 2
Позакласне читання – 2
 
Дата Ко-
рек-
ція
Зміст навчального матеріалу ТЛ
Теорія літератури
ЛК
Література
 і  культура
УС
Україна і світ
ЕК
Елементи
компаративіс-
тики
Примітки
Людські стосунки
33     А. П Чехов (1860-1904) - видатний російський письменник. Осуд безпринципності, підлабузництва в оповіданні А.Чехова «Хамелеон» Гумор, іронія, підтекст.   А. П. Чехов і Україна. Літературні музеї А. П. Чехова в Україні.    
34      А. П. Чехов «Хамелеон». Роль художньої деталі. Підтекст. Символічність назви. художня деталь,        
35     А. П. Чехов «Товстий і тонкий». Діалог як основна форма розкриття сюжету. Майстерність письменника у змалюванні персонажів. Засудження приниження, чинопочитання, нещирості в оповіданні Гумор, іронія, художня деталь, підтекст.        
36     Джек Лондон (18761916). «Жага до життя». Проблеми життя і смерті, дружби й зрадництва у творі. Характеристика героїв твору.          
37     Джек Лондон «Жага до життя». Описи природи та їхня роль у тексті. Значення назви оповідання.   Утілення сюжетів прочитаних творів у різних видах мистецтва.   Твір О. Довженка «Воля до життя»  
38     Володимир Галактіонович Короленко — «людина з великим і сильним серцем». Україна в житті В.Короленка. (18531921). «Сліпий музикант». Історія створення, сюжет Повість, сюжет, композиція   В. Г. Короленко і  Україна.
Літературні музеї В. Г. Короленка в Україні.
   
39     Пошук головним героєм свого місця в житті.          
40     Тема мистецтва у повісті В. Г. Короленка «Сліпий музикант»       Зіставлення літературного творів з екранізацією, ілюстраціями.  
41     Петро Попельський та Евеліна.          
42     Образ Максима Яценка, твердість його переконань, увага й повага до інших          
43     Розвиток мовлення. Усний переказ епізодів із повісті          
44     Українська природа, народні образи й традиції у повісті.   Утілення сюжетів прочитаних творів у різних видах мистецтва.      
45     Контрольна робота (твір-роздум за повістю В. Г. Короленка «Сліпий музикант»)          
46     Позакласне читання. В. Г. Короленко «Діти підземелля»          
Поетичне бачення світу
47     Мацуо Басьо (16441694). Хайку. Відображення японських уявлень про красу в поезії митця. Лаконізм форми та широта художнього змісту хайку.. Хайку(хоку) Початкові відомості про специфіку розуміння краси в різних культурах.      
48     Зображення станів природи в ліриці М. Басьо. Роль художньої деталі. Підтекст          
49     Роберт Бернс (1759-1796). «Моє серце в верховині…». Ідея любові до батьківщини у вірші Р. Бернса. Антитеза (рідний край – чужина). Елементи фольклору (традиційні образи, постійні епітети, повтори та ін.)       Елементи фольклору і міфів у творах Р. Бернса  
50     Генрі Лонгфелло (18071882). «Пісня про Гайавату» (1 розділ за вибором учителя). Міфи північноамериканських індіанців та їхнє втілення в поемі «Пісня про Гайавату». Елементи фольклору у творі (пісні, казки, легенди та н..).       Елементи фольклору і міфів у творі Г. Лонгфелло.    
51     Образ Гайавати. Ідеї миру, національного єднання, служіння народові.          
52     Джанні Родарі (19201980). «Листівки з видами міст». Широта світу та його сприйняття ліричним героєм вірша. Листівки як символ широти світу й прагнення до його відкриття.
 (із резервних годин)
         
53     Виразне читання віршів напам’ять     Видатні українські перекладачі творів зарубіжних поетів.     
54     Контрольна робота за вивченими поетичними творами          
Образ майбутнього в літературі
55     Рей Дуглас Бредбері (1920–2012). «Усмішка». Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні «Усмішка». Образ Тома, його динаміка. Конфлікт. Поглиблення поняття про фантастику Л.да Вінчі «Джоконда» Українські письменники-фантасти, їхні твори для дітей.
 
   
56     Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору.          
57     Розвиток мовлення. Твір-роздум за оповіданням Р. Д. Бредбері «Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору»          
58     Роберт Шеклі (19282005). «Запах думок». Утвердження сили людської думки у творі. Духовне й фізичне випробування Кліві.          
59     Роздуми автора про майбутнє людини та людства. Гуманістичний зміст оповідання – віра в перемогу людського розуму.    Образ майбутнього у творах сучасного мистецтва (живопис, кіно, музика та ін.).   Том і Кліві: схожість і відмінності. Образи майбутнього в літературі та інших видах мистецтва.  
60     Позакласне читання. О. Бєляєв «Людина-амфібія»          
Сучасна література
61     Астрід Анна Емілія Ліндґрен (19072002). «Міо, мій Міо». Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах. Поглиблення понять про повість (психологічна повість, повість-казка), роман (фантастичний роман).     Твори сучасних письменників для дітей і про дітей.  
62     Моральні цінності у творчості А. Ліндгрен.          
63     Образи головних героїв. Перемога добра над злом.           
64     Крістіне Нестлінґер (нар. 1936). «Конрад, або Дитина з бляшанки».. Історія створення, сюжет.          
65     Незвичайність образу Конрада, риси його характеру          
66     Конрад і його становлення у світі.   Фентезі в різних видах мистецтва (література, кіно, живопис та ін.).   Утілення творів сучасної літератури у кіно, ілюстраціях та ін.  
67     Контрольна робота (різнорівневі завдання) за темами «Образ майбутнього в літературі» та «Сучасна література»          
68     Узагальнення та систематизація навчального матеріалу          
69     Літературна гра за вивченими творами          
70     Ознайомлення зі списком літератури на 7 клас.          
 
Для вивчення напам’ять:
Р. Бернс. «Моє серце в верховині…»
М. Басьо. Хайку (3-4 за вибором учня)
Категорія: Календарне планування | Додав: annet
Переглядів: 2263 | Завантажень: 90 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
» Вхід на сайт
» Пошук
» Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2025Конструктор сайтів - uCoz