Slovesnik
Четвер, 09.01.2025, 07:11
» Меню сайту
» Категорії розділу
Мої файли [8]
Для учнів [8]
Контрольні роботи [18]
Презентації [11]
Конспекти уроків [13]
Позакласна робота [3]
Календарне планування [13]
Мої кросворди [17]
Нормативні документи [1]
Інформація для батьків [0]
Виховні заходи [0]
Мої кроссенси [4]
» Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 75
» Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Календарно-тематичне планування 9 клас
[ Викачати з сервера (226.5 Kb) ]07.01.2015, 05:11

Календарне планування

уроків світової літератури – 9  клас

ІІ семестр

Контрольні роботи – 3

Уроки розвитку мовлення – 2 (у+п) + 1 год. із резерву часу

Позакласне читання – 1 + 1 год. із резерву часу

 

Тема уроку

Дата

Корекція

дати

Із літератури романтизму (продовження)

 

33

Специфіка романтизму Гофмана: переплетіння реальності та нестримної фантазії. Контраст високого, прекрасного і заземлено-буденого. Іронія і гротеск у творі

 

 

34

Г. Гейне – німецький поет-романтик. «Книга пісень» - видатне явище німецького романтизму.

 

 

35

Романтичний світ поезії Г. Гейне. (Любов – першооснова життя.)

 

 

36

Змалювання природи як засіб бачення і пізнання світу та власної душі

 

 

37

Творчість А. Міцкевича – апогей польського романтизму. Перебування в Росії й Україні. Цикл «Кримські сонети»

 

 

38

Патріотизм і ностальгія за далекою батьківщиною як провідний мотив «Кримських сонетів». Проблема єдності природи й людини.

 

 

39

Поема А. Міцкевича «Дзяди» (монолог Конрада)

 

 

40

Розвиток зв’язного мовлення. Твір в епістолярному стилі. Лист до поета (на вибір учнів – до Гейне або  до Міцкевича)

 

 

41

Дж. Г. Байрон – англійський поет-романтик, фундатор течії байронізму. Вірш «Мій дух як ніч»

 

 

42

Уславлення романтичного бунту в поезії Дж. Байрона «Прометей»

 

 

43

Дж. Г. Байрон. Поема «Мазепа», її історична основа та романтичний міф.

 

 

44

Риси романтичного героя в образі Мазепи.

 

 

45

Контрольна робота за творчістю Г. Гейне,                      А. Міцкевича, Дж. Г. Байрона (різнорівневі завдання)

 

 

Від романтизму до реалізму

 

46

О. Пушкін – великий російський поет. Жанрово-тематичне розмаїття лірики Пушкіна. Аналіз вірша «До моря»

 

 

47

Жанрово-тематичне розмаїття лірики Пушкіна. Аналіз віршів «Я вас любив…»,  «Я мить чудову пам’ятаю…», «Я пам’ятник собі поставив незотлінний…»

 

 

48

О. Пушкін «Євгеній Онєгін» - соціально-психологічний роман у віршах.   Поняття про онєгінську строфу. Аналіз І глави роману

 

 

49

Духовний світ головного героя роману – Євгенія Онєгіна.

 

 

50

Онєгін і Лєнський.

 

 

51

Образ Тетяни Ларіної у романі О. Пушкіна «Євгеній Онєгін

 

 

 

52

Розвиток зв’язного мовлення. Робота з критичною статтею. (із резервних годин)

 

 

53

Позакласне читання. Великі таємниці людського життя. (Прозові твори О. С. Пушкіна)

 

 

54

Контрольна робота за творчістю О. С. Пушкіна. Твір

 

 

55

Життєвий і творчий шлях М. Лермонтова. Мотиви свободи  і самотності, песимізм поезії Лермонтова.

 

 

56

М. Лермонтов. «Герой нашого часу» - морально-психологічний  роман. Особливості композиції та її роль у розкритті ідейно-художнього задуму роману.

 

 

57

Максим Максимович – образ «маленької людини» у романі.

 

 

58

Образ Печоріна у романі М. Лермонтова «герой нашого часу»

 

 

59

Печорін і Грушницький.

 

 

60

Жіночі образи роману.

 

 

61

Романтичні і реалістичні елементи у творі.

 

 

62

Розвиток зв’язного мовлення Твір-роздум за романом М. Лермонтова «Герой нашого часу» (усно)

 

 

63

М. Гоголь – російський і український письменник. Вплив української культури на розвиток його творчості.

 

 

64

Повість «Шинель». Задум повісті. Гоголівський Петербург. Композиція та сюжет твору

 

 

65

Високий гуманізм письменника у зображенні трагічної долі «маленької людини» в повісті «Шинель»

 

 

66

Поєднання елементів романтизму і реалізму у повісті М. Гоголя «Шинель»

 

 

67

Контрольна робота за творчістю О. Пушкіна, М. Лермонтова, М.  Гоголя.

 

 

68

Позакласне читання. М. Гоголь «Ревізор»

 

 

69

Узагальнення та систематизація вивченого. Урок-вікторина. Літературний калейдоскоп

 

 

70

Підсумковий урок

 

 

 

Для вивчення напам’ять

 

1. Г. Гейне (вірш за вибором учня).                           

2. Дж. Байрон (вірш за вибором учня).                                                                                                                                       

3. А. Міцкевич (вірш за вибором учня).

4. О. Пушкін. Вірш та уривок із “Євгенія Онєгіна” (за вибором учителя).

5. М. Лермонтов (вірш за вибором учня).

Категорія: Календарне планування | Додав: annet
Переглядів: 1162 | Завантажень: 31 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
» Вхід на сайт
» Пошук
» Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2025Конструктор сайтів - uCoz