№
|
Тема уроку
|
Дата
|
Корекція
дати
|
Із літератури романтизму (продовження)
|
33
|
Специфіка романтизму Гофмана: переплетіння реальності та нестримної фантазії. Контраст високого, прекрасного і заземлено-буденого. Іронія і гротеск у творі
|
|
|
34
|
Г. Гейне – німецький поет-романтик. «Книга пісень» - видатне явище німецького романтизму.
|
|
|
35
|
Романтичний світ поезії Г. Гейне. (Любов – першооснова життя.)
|
|
|
36
|
Змалювання природи як засіб бачення і пізнання світу та власної душі
|
|
|
37
|
Творчість А. Міцкевича – апогей польського романтизму. Перебування в Росії й Україні. Цикл «Кримські сонети»
|
|
|
38
|
Патріотизм і ностальгія за далекою батьківщиною як провідний мотив «Кримських сонетів». Проблема єдності природи й людини.
|
|
|
39
|
Поема А. Міцкевича «Дзяди» (монолог Конрада)
|
|
|
40
|
Розвиток зв’язного мовлення. Твір в епістолярному стилі. Лист до поета (на вибір учнів – до Гейне або до Міцкевича)
|
|
|
41
|
Дж. Г. Байрон – англійський поет-романтик, фундатор течії байронізму. Вірш «Мій дух як ніч»
|
|
|
42
|
Уславлення романтичного бунту в поезії Дж. Байрона «Прометей»
|
|
|
43
|
Дж. Г. Байрон. Поема «Мазепа», її історична основа та романтичний міф.
|
|
|
44
|
Риси романтичного героя в образі Мазепи.
|
|
|
45
|
Контрольна робота за творчістю Г. Гейне, А. Міцкевича, Дж. Г. Байрона (різнорівневі завдання)
|
|
|
Від романтизму до реалізму
|
46
|
О. Пушкін – великий російський поет. Жанрово-тематичне розмаїття лірики Пушкіна. Аналіз вірша «До моря»
|
|
|
47
|
Жанрово-тематичне розмаїття лірики Пушкіна. Аналіз віршів «Я вас любив…», «Я мить чудову пам’ятаю…», «Я пам’ятник собі поставив незотлінний…»
|
|
|
48
|
О. Пушкін «Євгеній Онєгін» - соціально-психологічний роман у віршах. Поняття про онєгінську строфу. Аналіз І глави роману
|
|
|
49
|
Духовний світ головного героя роману – Євгенія Онєгіна.
|
|
|
50
|
Онєгін і Лєнський.
|
|
|
51
|
Образ Тетяни Ларіної у романі О. Пушкіна «Євгеній Онєгін
|
|
|
52
|
Розвиток зв’язного мовлення. Робота з критичною статтею. (із резервних годин)
|
|
|
53
|
Позакласне читання. Великі таємниці людського життя. (Прозові твори О. С. Пушкіна)
|
|
|
54
|
Контрольна робота за творчістю О. С. Пушкіна. Твір
|
|
|
55
|
Життєвий і творчий шлях М. Лермонтова. Мотиви свободи і самотності, песимізм поезії Лермонтова.
|
|
|
56
|
М. Лермонтов. «Герой нашого часу» - морально-психологічний роман. Особливості композиції та її роль у розкритті ідейно-художнього задуму роману.
|
|
|
57
|
Максим Максимович – образ «маленької людини» у романі.
|
|
|
58
|
Образ Печоріна у романі М. Лермонтова «герой нашого часу»
|
|
|
59
|
Печорін і Грушницький.
|
|
|
60
|
Жіночі образи роману.
|
|
|
61
|
Романтичні і реалістичні елементи у творі.
|
|
|
62
|
Розвиток зв’язного мовлення Твір-роздум за романом М. Лермонтова «Герой нашого часу» (усно)
|
|
|
63
|
М. Гоголь – російський і український письменник. Вплив української культури на розвиток його творчості.
|
|
|
64
|
Повість «Шинель». Задум повісті. Гоголівський Петербург. Композиція та сюжет твору
|
|
|
65
|
Високий гуманізм письменника у зображенні трагічної долі «маленької людини» в повісті «Шинель»
|
|
|
66
|
Поєднання елементів романтизму і реалізму у повісті М. Гоголя «Шинель»
|
|
|
67
|
Контрольна робота за творчістю О. Пушкіна, М. Лермонтова, М. Гоголя.
|
|
|
68
|
Позакласне читання. М. Гоголь «Ревізор»
|
|
|
69
|
Узагальнення та систематизація вивченого. Урок-вікторина. Літературний калейдоскоп
|
|
|
70
|
Підсумковий урок
|
|
|