№
|
Тема уроку
|
Дата
|
Корекція
дати
|
Жанрово-тематичне розмаїття середньовічної літератури (продовження)
|
33
|
Із персько-таджицької лірики. Корифеї персько-таджицької лірики, алегорична багатозначність образів їхніх творів. Особливості віршування. Творчість Рудакі та Гафіза. Газéлі (вірші за вибором учителя та учнів)
|
|
|
34
|
Із персидської літератури. Роздуми, життєві спостереження та їх узагальнення у творчості Омара Хайяма
|
|
|
35
|
Увага до внутрішнього світу людини, найтонших відтінків її почуттів, оспівування жінки, кохання як характерні риси персько-таджицької середньовічної лірики
|
|
|
36
|
Із західноєвропейської поезії. Творчість провансальських трубадурів, її жанрово-тематичне та стильове багатство, ідейно-художні особливості.
Джауфрé Рюдéль. Канцона («Мені під час травневих днів...»
|
|
|
37
|
Бертрáн де Борн «Сирвента» («Люблю травневий світлий час...»). Твори Джауфре Рюделя та Бертрана де Борна як втілення світосприйняття значної частини західноєвропейського рицарства.
|
|
|
38
|
Із лірики вагáнтів «Орден вагантів», «Бідний студент», «Безтурботна пісня» Своєрідність поезії вагантів, її провідні теми.
|
|
|
39
|
«Пісня про Ролáнда» — французький героїчний епос. Історична правда (похід Карла Великого 778 р. за Піренеї) та вигадка в поемі.
|
|
|
40
|
Боротьба проти іноземців та іновірців за батьківщину — провідна тема поеми.
|
|
|
41
|
Роланд — головний герой епосу. Карл як ідеал державної мудрості.
|
|
|
42
|
Зрадник Ганелон — антипод Карла і Роланда.
|
|
|
43
|
Співзвучність “Пісні про Роланда” героїчним епосам інших народів світу.
|
|
|
44
|
Розвиток мовлення. Усне висловлювання на тему «Поняття про честь і гідність у середньовічному епосі»
|
|
|
45
|
Позакласне читання. «Трістан та Ізольда» (уривки)
|
|
|
46
|
Аліг’єрі Дáнте (1265–1321). «Божественна комедія» («Пекло»; «Рай», пісня XXXIII, вірші 115—145). Поема «Божественна комедія» — філософсько-художній синтез середньовічної культури
|
|
|
47
|
«Божественна комедія». Частина перша «Пекло»
|
|
|
48
|
«Божественна комедія». Частина третя «Рай»
|
|
|
49
|
Бачення світу в поемі, її алегоричний зміст.
|
|
|
50
|
Контрольна робота з тем «Західноєвропейська поезія», «Пісня про Роланда», Данте «Божественна комедія»
|
|
|
Злет людського духу в літературі доби Відродження
|
51
|
Доба європейського Відродження (Ренесансу), її хронологічні межі. Ідейний рух гуманізму. Скарби культури Ренесансу
|
|
|
52
|
Франческо Петрарка – видатний італійський поет-гуманіст. Багатство людської душі, краса і щирість людських почуттів, оспівування кохання в «Книзі пісень»
|
|
|
53
|
Франческо Петрарка. «Книга пісень». Любов Петрарки до Лаури як джерело його інтимної лірики. Художня і психологічна своєрідність лірики Петрарки
|
|
|
54
|
Дж. Боккаччо як зачинатель нової європейської прози. Збірка новел «Декамерон», її композиція, тематичне багатство
|
|
|
55
|
Найвищі чесноти людини. Оспівування у збірці «Декамерон» кращих душевних якостей людини
|
|
|
56
|
Шлях пізнання життя і людей. Життєвий шлях Мігеля Сервантеса де Сааведра
|
|
|
57
|
Мандри Дон Кіхота у пошуках справедливості
|
|
|
58
|
Як краще жити: розумом чи серцем? Протиставлення ідеалізму Дон Кіхота тверезій розсудливості Санчо Панси
|
|
|
59
|
Поезія та проза життя в романі М. Сервантеса «Дон Кіхот». Конфлікт між ідеалом і дійсністю –центральна проблема твору
|
|
|
60
|
Сміхова стихія в романі М. Сервантеса «Дон Кіхот». «Донкіхотство» як соціально-психологічне явище
|
|
|
61
|
Контрольна робота. Твір-роздум за романом М. Сервантеса «Дон Кіхот» на тему «Чи потрібні нині Дон Кіхоти»
|
|
|
62
|
Шекспір – геніальний англійський поет і драматург доби Відродження. Сонети Шекспіра
|
|
|
63
|
Заглиблення в людську психологію, поетизація людини та краси її почуттів, оспівування кохання та дружби в сонетах В. Шекспіра
|
|
|
64
|
В. Шекспір. Трагедія «Гамлет». Інтрига, конфлікт, проблематика п’єси
|
|
|
65
|
Образ Датського королівства в трагедії В. Шекспіра «Гамлет»
|
|
|
66
|
Духовні пошуки головного героя в трагедії В. Шекспіра «Гамлет»
|
|
|
67
|
Розвиток мовлення. Твір-роздум «Через відстань віків розмовляю я з Гамлетом знову»
|
|
|
68
|
Контрольна робота
|
|
|
69
|
Позакласне читання. Зірка невмирущого кохання. (трагедія В. Шекспіра «Ромео і Джульєтта»)
|
|
|
70
|
Літературний калейдоскоп. Узагальнення та систематизація матеріалу, вивченого протягом року
|
|
|