№
|
Дата
|
Тема уроку
|
Корек
ція
дати
|
Примі
тки
|
Україна та її історія в літературі (продовження)
|
33
|
|
Втілення в образі Тараса Бульби кращих рис запорозького козака.
|
|
|
34
|
|
Остап і Андрій – сини Тараса Бульби
|
|
|
35
|
|
Розвиток мовлення. Порівняльна характеристика Остапа і Андрія (за повістю М. Гоголя «Тарас Бульба»)
|
|
|
36
|
|
Рaйнер Марíя Рíльке (1875—1926). «Пісня про Правду». Рільке і Україна. Уславлення боротьби за незалежність у творі.
|
|
|
37
|
|
Роль народної пісні в оповіданні «Пісня про Правду». Україна та її історія очима австрійця Рільке.
|
|
|
38
|
|
Контрольна робота за темою «Україна та її історія в літературі».
|
|
|
Пригоди та фантастика
|
39
|
|
Дж. Свіфт і його роман «Мандри Гуллівера»
|
|
|
40
|
|
Сатиричне змалювання державного устрою, законів та звичаїв Ліліпутії
|
|
|
41
|
|
Війна між Ліліпутією та Блефуску. Свіфтівська критика людських вад у романі «Мандри Гуллівера»
|
|
|
42
|
|
Характеристика образу Гуллівера
|
|
|
43
|
|
Артур КонанДойль «Собака Баскервілів». Всесвітня популярність творів про Шерлока Холмса.
|
|
|
44
|
|
Шерлок Холмс і доктор Ватсон – класичний детективний дует.
|
|
|
45
|
|
Захоплююча інтрига – основа детективного жанру.
|
|
|
46
|
|
Позакласне читання. Зображення людини та її вчинків в оповіданні А. Конан Дойля «Пістрява стрічка». Психологічне дослідження.
|
|
|
47
|
|
Контрольна робота за творами А. Конан Дойля. Твір «Мій улюблений герой – Шерлок Холмс»
|
|
|
Краса чистих людських взаємин
|
48
|
|
О. Генрі «Останній листок». Сюжет і композиція твору. ТЛ. Новела
|
|
|
49
|
|
Взаєморозуміння та прагнення зробити добро іншому як засіб подолання життєвих негараздів.
|
|
|
50
|
|
Втілення в образі Бермана найкращих людських рис: готовності до непоказної самопожертви та любові до ближнього.
|
|
|
51
|
|
Гуманізм твору.
|
|
|
52
|
|
Розвиток мовлення. Усний твір за новелою О. Генрі «Останній листок»
|
|
|
53
|
|
Джеймс Олдрідж «Останній дюйм». Сюжет і композиція оповідання
|
|
|
54
|
|
Своєрідність вирішення проблеми батьків і дітей.
|
|
|
55
|
|
Формування характеру Деві у незвичайних обставинах.
|
|
|
56
|
|
Необхідність боротьби «до останнього дюйма», а також подолання «останнього дюйма», що розділяє людей, — провідна думка оповідання.
|
|
|
57
|
|
Контрольна робота за творами О. Генрі та Дж. Олдріджа
|
|
|
Література проти війни
|
58
|
|
Олександр Твардовський «Я був убитий під Ржевом». Поетизація подвигу у Великій Вітчизняній війні простих солдатів, які полягли «в безіменних болотах», «на безіменних висотах», але врятували від фашизму батьківщину і людство.
|
|
|
59
|
|
О. Твардовський «На карб не ставте дотепер мені…». Проблема історичної пам’яті й моральної відповідальності перед тими, хто поліг на війні.
|
|
|
60
|
|
Генріх Белль «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…». Засудження війни у творах Г. Белля.
|
|
|
61
|
|
Герой «Подорожнього…» як жертва війни. Високий антивоєнний і гуманістичний пафос твору
|
|
|
62
|
|
Михайло Шолохов «Доля людини». Суворе випробування людського характеру в умовах війни
|
|
|
63
|
|
Утвердження в образі Андрія Соколова перемоги людяності, мужності, відповідальності за долю Батьківщини
|
|
|
64
|
|
Трагічна доля однієї людини як втілення трагедії всього народу під час Другої світової війни.
|
|
|
65
|
|
Позакласне читання Б. Васильєв «А зорі тут тихі»
|
|
|
66
|
|
Контрольна робота за темою « Література проти війни»
|
|
|
Мистецтво бути людиною
|
67
|
|
Редьярд Кіплінг «Якщо…». Уславлення сильної особистості, здатної за будь-яких умлв залишатися Людиною, протистояти ницим смакам і думкам юрби, залишатися гідним у стосунках із можновладцями, робити добрі справи, не хизуючись цим.
ТЛ. Поняття про анафору
|
|
|
68
|
|
Урок виразного читання вірша Р. Кіплінга «Якщо…»
|
|
|
69
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого протягом року матеріалу
|
|
|
70
|
|
Підсумковий урок. Завдання на літо.
|
|
|