№
|
Дата
|
Тема уроку
|
ТЛ
Теорія літератури
|
ЛК
Література
і культура
|
УС
Україна і світ
|
ЕК
Елементи
компаративістики
|
Примітки
|
Світ дитинства
|
33
|
|
Марк Твен. «Пригоди Тома Сойєра». Незвичайні пригоди звичайного бешкетника
|
Початкові поняття про сюжет, повість, роман.
|
|
Українські перекладачі творів Марка Твена
|
|
|
34
|
|
Марк Твен. «Пригоди Тома Сойєра». Світ дорослих і світ дітей у повісті
|
|
|
|
|
|
35
|
|
Том Сойєр і Гекльберрі Фінн. Ставлення автора до своїх героїв
|
|
|
|
Том Сойєр і Гекльберрі Фінн
|
|
36
|
|
Провідні ідеї твору (дружба, кохання, людяність та ін.).
|
|
Втілення сюжету твору Марка Твена у кіно, живописі, графіці та інших видах мистецтва..
|
|
|
|
37
|
|
Літературний турнір за повістю Марка Твена «Пригоди Тома Сойєра»
|
|
|
|
|
|
38
|
|
Розвиток мовлення. Усний переказ уривку із твору від імені головного героя
|
|
|
|
|
|
39
|
|
Елеонор Портер «Полліанна» Гра, що робить усіх шасливими
|
Поняття про роман
|
|
Українські перекладачі роману
|
|
|
40
|
|
Щирість, мужність і оптимізм героїні твору, її вплив на життя міста
|
|
|
|
|
|
41
|
|
Полліанна та її друзі
|
|
|
|
|
|
42
|
|
Художні засоби розкриття образу Поліанни.
|
Портрет. Художні засоби
|
|
|
Том Сойєр і Полліанна
|
|
43
|
|
Ідея радості життя й відкриття світу у творі.
|
|
Втілення сюжету твору Е. Портер у кіно, живописі, графіці та інших видах мистецтва..
|
|
|
|
44
|
|
Контрольна робота. Твір за повістю Марка Твена та романом Е. Портер
|
|
|
|
|
|
45
|
|
Позакласне читання. Астрід Ліндгрен «Пеппі Довга Панчоха»
|
|
|
|
Пеппі і Полліанна
|
|
Сила творчої уяви
|
46
|
|
Льюїс Керролл . «Аліса в Країні Див». Творча історія книги, її зв’язок із біографією письменника та життям Англії «вікторіанської» доби.
|
Поняття про фантастику
|
|
Переклади й видання книг Л. Керрола.
|
|
|
47
|
|
Льюїс Керролл . «Аліса в Країні Див». Розділ перший.
|
|
|
|
|
|
48
|
|
Льюїс Керролл . «Аліса в Країні Див». Розділ 2.
|
|
|
|
|
|
49
|
|
Льюїс Керролл . «Аліса в Країні Див». Розділ 6.
|
|
|
|
|
|
50
|
|
Елементи казки у творі
|
Поглиблення понять про казку (літературну), повість.
|
|
|
Порівняння фрагментів оригіналу й перекладу повісті-казки Л. Керрола «Аліса в Країні Див»
|
|
51
|
|
Образ Аліси, світ її уяви і захопливі пригоди. Персонажі, які оточують героїню.
|
|
|
|
|
|
52
|
|
Особливості художньої мови твору
|
|
Втілення сюжету повісті-казки Л. Керрола «Аліса в Країні Див» у різних видах мистецтва (кіно, мультиплікація, музика та ін.).
|
|
|
|
53
|
|
Книжки, які залишаються з нами. Марина Цвєтаєва «Книжки в обкладинках червоних»
|
Поглиблення понять про вірш.
|
|
Переклади віршів Марини Цвєтаєвої українською мовою
|
|
|
54
|
|
Чарівний світ літератури й мистецтва у вірші М.І. Цвєтаєвої. Знайомі образи з прочитаних книг (Том Сойєр, Гекльберрі Фінн та ін.). Образ ліричної героїні, котра любить читати. Роль літературних і музичних асоціацій у творі.
|
|
|
|
|
|
55
|
|
Розвиток мовлення. Відгук на самостійно прочитану книгу (письмово)
|
|
|
|
|
|
56
|
|
Контрольна робота за творами Л. Керолла та М. Цвєтаєвої
|
|
|
|
|
|
Сучасна література. У колі добрих героїв
|
57
|
|
Роальд Дал «Чарлі і шоколадна фабрика. Знайомство з текстом
|
|
Твори сучасного мистецтва (література, кіно, театр та ін.) для дітей і про дітей.
|
|
Дитячі персонажі в класичній і сучасній літературі: динаміка змін.
|
|
58
|
|
Сюжет і композиція твору
|
|
|
|
|
59
|
|
Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонкі.
|
Персонаж і герой літературного твору
|
|
|
|
60
|
|
Доброта і щирість головного героя.
|
|
|
|
|
61
|
|
Туве Янсон «Капелюх чарівника» Знайомство з текстом
|
|
|
|
|
62
|
|
Чарівність художнього світу твору..
|
|
|
|
|
63
|
|
Персонажі твору, втілення в них ідей доброти, щирості, сімейних цінностей
|
|
|
Сучасні дитячі літературно-художні видання (журнали, газети тощо).
|
|
|
64
|
|
Літературний турнір за темою «Сучасна література. У колі добрих героїв»
|
|
|
|
|
|
65
|
|
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу
|
|
|
|
|
|
66
|
|
Контрольна робота
|
|
|
|
|
|
67
|
|
Аналіз контрольної роботи
|
|
|
|
|
|
68
|
|
Літературний брейн-ринг «Вперед за «Скарбом»
|
|
|
|
|
|
69
|
|
Позакласне читання. Твори сучасної дитячої літератури
|
|
|
|
|
|
70
|
|
Підсумковий урок. Завдання на літо
|
|
|
|
|
|