№
|
Тема уроку
|
Дата
|
Корекція
дати
|
Із літератури реалізму
|
33
|
Л. М. Толстой. Життєвий і творчий шлях письменника, його творчість як найповніший вияв можливостей реалістичної літератури. Духовні і творчі шукання та здобутки митця
|
|
|
34
|
Роман Л. Толстого «Анна Кареніна» як художнє втілення «думки сімейної». Композиція твору та система образів
|
|
|
35
|
Художній паралелізм композиції як основний художній принцип втілення проблематики роману Л. Толстого «Анна Кареніна»: особливості його стилю
|
|
|
36
|
Психологічна глибина та суперечливість образу Анни Кареніної
|
|
|
37
|
Автобіографічний характер образу Левіна. Образ автора у романі
|
|
|
38
|
«Діалектика душі» толстовських героїв у романі «Анна Кареніна». Інші герої твору, «вищий світ»
|
|
|
39
|
Загальнолюдське значення роману Л. Толстого «Анна Кареніна»
|
|
|
40
|
Контрольна робота. Твір за романом Л. Толстого «Анна Кареніна»
|
|
|
Традиції і новаторські зрушення в поезії середини – другої половини ХІХ століття
|
42
|
Загальна характеристика провідних шляхів розвитку поезії середини ХІХ ст. Світоглядно-естетичні зрушення у мистецтві та літературі.
ТЛ. Поняття про декаданс
|
|
|
43
|
Етичні та естетичні засади соціально спрямованої лірики. Видатний російський поет М. О. Некрасов – «співець страждань народних». Життєвий і творчий шлях поета
|
|
|
44
|
М. О. Некрасов. Поезія «О шостій вчора завернув…», «Роздуми біля парадного під’їзду»
|
|
|
45
|
М. О. Некрасов. Поезії «Трійка», «На смерть Шевченка». Поетичне новаторство автора, поєднання поезії з прозою, наближення поетичної мови до розмовної інтонації; перегуки з Шевченком
|
|
|
46
|
Позакласне читання. М. Некрасов «Російські жінки»
|
|
|
47
|
Волт Вітмен – американський поет-новатор. Життєвий і творчий шлях письменника. Зв’язок його поезії з романтичними традиціями та трансценденталізмом.
Збірка «Листя трави», її провідні теми та мотиви. Звернення до вільного вірша (верлібру). «Пісня про себе» - програмовий твір поета.
ТЛ. Поняття про верлібр
|
|
|
48
|
Шарль Бодлер – французький поет другої половини ХІХ ст., пізній романтик і один із зачинателів символізму. Життєвий і творчий шлях письменника. Світогляд і естетичні погляди Бодлера і збірка «Квіти зла»
|
|
|
49
|
Протиставлення дійсності й ідеалу як семантико-образна вісь збірки. Пошуки «сучасної краси», «видобування краси із зла» в поезії Бодлера. Традиційність і своєрідність вирішення проблеми «поет і натовп» у поезії «Альбатрос»
|
|
|
50
|
Філігранність поетичної техніки, формальна довершеність і сугестивність вірша «Вечорова гармонія». Тлумачення предметних образів як видимих знаків» ідей, почуттів, душевних станів («Відповідності»)
|
|
|
Із поезії французького символізму
|
51
|
Розвиток мовлення. Захист рефератів. Символізм як літературний напрям останньої третини ХІХ – початку ХХ ст. Основні естетичні принципи та поетичне новаторство символістів. (усно)
|
|
|
52
|
«Поетичне мистецтво» Поля Верлена як віршований маніфест символізму. Художньо-смислове новаторство «поезії душі» П. Верлена. Сугестивний характер віршів «Забуті арієти» та «Так тихо серце плаче…» ТЛ. Поняття про «символ», «символізм»
|
|
|
53
|
Артюр Рембо. Художній світ поезії Асоціативно-чуттєва картина Всесвіту у віршах «Відчуття», «Голосівки». Розкодування змісту у вірші «П’яний корабель». ТЛ. Поняття «сугестія»
|
|
|
54
|
Контрольна робота з тем «Традиції і новаторські зрушення в поезії середини – другої половини ХІХ століття», « Поезія французького символізму»
|
|
|
Роман ранньомодерністської доби
|
55
|
Еміль Золя – французький письменник, теоретик натуралізму. Життєвий і творчий шлях письменника.
Цикл романів Золя «Ругон-Макари» ТЛ. Поняття «натуралізм»
|
|
|
56
|
Цикл романів Золя «Ругон-Макари» - «природнича і соціальна історія однієї родини в добу Другої імперії» Роман «Кар’єра Ругонів» як вступ до циклу, визначення в ньому її провідних тем і мотивів.
|
|
|
57
|
Е. Золя «Кар’єра Ругонів». Шлях сім’ї Ругонів до багатства та влади. Сюжет
|
|
|
58
|
Е. Золя «Кар’єра Ругонів». Система образів у творі
|
|
|
59
|
Е. Золя «Кар’єра Ругонів». Новаторство та художні особливості роману
|
|
|
60
|
Оскар Уайльд – представник англійського раннього модернізму. Життєвий і творчий шлях письменника. Естетизм Уайльда, імпресіоністичність його стилю. «Передмова» до роману «Портрет Доріана Грея»
ТЛ. Поняття «естетизм»
|
|
|
61
|
Жанрова і стильова своєрідність роману О. Уайльда «Портрет Доріана Грея».
|
|
|
62
|
Філософсько-естетичні та моральні проблеми твору. Риси інтелектуального роману
ТЛ. Поняття «Інтелектуальна проза»
|
|
|
63
|
Утілення різних аспектів естетизму в образах Доріана Грея, лорда Генрі та Безіла. (за романом О. Уайльда «Портрет Доріана Грея»)
|
|
|
64
|
«Світло» і «темрява» долі Доріана Грея. Чи може краса бути «моральною» або «аморальною»
|
|
|
65
|
Розвиток мовлення. Твір за романом О. Уайльда «Портрет Доріана Грея» (письмово)
|
|
|
66
|
Специфіка вирішення теми кохання у романі О. Уайльда «Портрет Доріана Грея»
|
|
|
67
|
Контрольна робота за творчістю Е. Золя та О. Уайльда
|
|
|
68
|
Позакласне читання. О. Купрін. Гранатовий браслет. Олеся. Поєдинок. (на вибір учнів)
|
|
|
69
|
Узагальнення та систематизація вивченого протягом року матеріалу
|
|
|
70
|
Підсумковий урок.
|
|
|