5 клас
І семестр 2015 / 2016 н. р.
Контрольні роботи - 2
Розвиток мовлення – 2 (у+п)
Позакласне читання - 2
№
з/п К-сть
годин Дата
Зміст навчального матеріалу ТЛ
Теорія літератури ЛК
Література
і культура УС
Україна і світ ЕК
Елементи
компаративістики Примітки
І.ВСТУП
1. 1 Світова література — духовна скарбниця людства. Роль книги в сучасному житті
Світова література.
2. 1 Фольклор, його характерні ознаки. Фольклорні жанри різних народів (прислів’я, приказки, загадки, пісні)
Фольклор, прислів’я, приказка, загадка, пісня. Зв'язок фольклорних жанрів із культурними традиціями різних народів і національностей. Спільні для українського і зарубіжно-го фольклору (малих жанрів) теми, сюжети, образи, художні особливості. Схожість і відмінність малих жанрів фольклору різних народів (на рівні окремих компонентів тексту).
3. 1 РМ. Літературний практикум за жанрами фольклору. Написання історії за прислів’ям
ІІ. КАЗКИ НАРОДІВ СВІТУ
4. 1 Жанрова специфіка фольклорної і літературної казки. Різновиди казок (про тварин, чарівні, соціально-побутові та ін.), їх характерні ознаки
Автор, початкові поняття про оригінал і переклад.
5. 1 Індійська народна казка «Фарбований шакал». Викриття в образах тварин негативних людських якостей. Філософський зміст казки
Типологічно подібні образи в зарубіжних і українських казках (Фарбований Шакал – Фарбований Лис). Спільні елементи зарубіжних казок (теми, образи, особливості будови).
6. 1 Японська народна казка «Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик». Відображення любові до пра-ці, кмітливості, сміливості, ставлення до природи в образі Іссумбосі. Національний колорит японських казок Національний колорит казок і засоби його створення.
7. 1 Характеристика образу Іссумбосі
Типологічно подіб-ні образи в зарубіжних і українських казках (Іссумбосі – Хлопчик-Мізинчик).